Box/Kick!

Hej Allihopa!

Haft en bra dag? Hur går det med eran träning?
Idag har jag varit på en arbetsinterjuv och jag tror den gick bra! Moa har jobbat hela dagen och kära Malin sover väl antagligen nu nere i Dominkanska Republiken!

Idag ska Moa och jag köra ett box/kick pass på badhuset. Passet är på 90 min och det kommer vara hårt! Jag ser verkligen fram emot det och det tror jag moa gör också! Hur många av er har testat på Box/kick någon gång?
Jag gjorde det förra torsdagen och jag kan säga att det var för länge sen jag körde ett sådant pass haha! Min träningsvärk kändes som att någon hade sparkat mig i revbenen, för varje gång jag skratta gjorde det ont! Jag hade t.om. träningsvärk i tummarna!
På ett box/kick pass börjar man med uppvärmning och går sedan vidare med att börja boxas. Man kör blandat mellan boxar och kickar. Man kör även träning för mage och rygg vilket är väldigt viktigt.

Något jag alltid säger till folk som kanske inte har tränat så mycket så är det alltid mage man tränar sist i ett pass! För det är magen som håller upp kroppen och om man börjar med att träna magen så kommer man vara ganska så trött resten utav träningen!

Det är mycket viktigt att äta ordentligt när man tränar speciellt när man vill bygga muskler och då är det viktigt att man får i sig mycket protein och kolhydrater!
För de som vill förbränna och gå ner i vikt är det bättre att ta mer grönsaker på tallriken.

Ni får höra mer om passet i morgon!

Ha en trevlig kväll så hörs vi!

KRAM Erica !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0