Fotbollsträning ikväll!

Hej alla!

Det blev ingen gymning för mig igår, hade sådan huvudvärk så vilade istället!
Ikväll har jag fotbollsträning och det ska bli super roligt. Träningen börjar 18.15 och det är löpning först, sedan går vi ut på planen och kör fotboll i ca. 1 h. Lindö FF är ett jätte bra lag, både fotbollsmässigt och lagmässigt. åldrarna är väldigt blandade, men stomen är på 95:or. Malin spelar också i Lindö FF, men hon har inte kunnat träna på ett tag för hon har väldigt ont i nacken.
För lite mer än 1 år sedan krockade malin med bilen och hon har haft ont i nacken sen dess! Men nu har hon börjat gå hos en sjukgymnast och håller på att bygga upp nacken! och jag tror att hon snart igen kommer att börja träna fotboll, för hon har verkligen den viljan! Hon är stark! Malin är en riktig duktig målvakt, snabb och vig!
Moa ska börja träna i dagsberg och jag hoppas att de får upp ett damlag igen! (=


Jag har tidigare spelat i Dagbergs IF och där spelade jag från 6 års ålder till 17 års ålder. Jag blev sedan värvad till Kimstad goif ch där spelade jag i lite mer en 1 år. Jag var även ett tag i Kuddby i som jag gick till förra våren, men där spelade jag inte länge utan gick ganska snart till Lindö FF och här tänker jag stanna ett bra tag framöver!

Fotboll har alltid varit ett viktig del uatv mitt liv och jag har alltid älskat att träna. Det är nu det senaste året som jag har börjat tröttna på fotbollen, men jag hoppas att suget kommer tillbaka snart!

Hur många av er läsare tycker om fotboll? :)

På lördag ska jag ut och äta med laget på Kinarestaurang och det ska bli jätte trevligt.

Jag skriver mer i morgon om hur fotbollsträningen gick!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

KRAM Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0