Fotbollsträning med halvtaskig fot ikväll!

Hej Alla! Sorry för dålig Update, men har inte haft tiden!

Iaf så tränade jag och moa fotboll igår med Dagsbergs IF och det var riktigt roligt! Det var inomhusträning i Östra Husby, inte världens största inomhusplan men den dög! Vi började att passa till varandra i ring som uppvärmning! Sedan körde vi match resten utav träningen! Jag har aldrig tyckt att inomhus fotboll är roligt, men igår var det faktiskt roligt!

senare på kvällen träffade jag en kompis och vi körde skivstång och jag fatta ingenting, för tränaren brydde sig verkligen inte om det fanns några nya inne på passet vilket jag tycker är riktigt dåligt! Jag visste inte alls hur man skulle göra på de olika övningarna och jag hann inte ens få av mina vikter inför nästa övning! Riktigt stressad och förbannad var jag! Det här var på friskis och jag tycker verkligen att det skiljer sig fråm badhuset, antagligen därför jag inte tränar på friskis! Men min kompis klarade sig fint på passet, vilket var bra! haha! Iaf så är det väldigt konstigt eftersom att jag knappt inte han med några övningar så har jag världens träningsvärk! Jag tror även att jag har träningsvärk i foten, väldigt konstigt! :P

Ikväll blir det fotbollsträning med Lindö och jag tror vi bara skulle köra teknikövningar eftersom att mpnga i laget har kört cup i Helgen!

Lindö FF dam kom på 6 och 10 plats! Grattis Tjejer!:)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Vi hörs i morgon!

KRAM Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0