Fotbollsträningen igår!

Hej alla!

Vad bra att moa skrev en liten uppdatering om vad hon tyckte om Boxen! Vi ska antgligen köra igen på tisdag, om moa ska jobba så kör jag själv! Men hoppas verkligen att hon kan.

Fotbollsträningen igår var rolig, och det känns bra att börja träna igen. Som jag skrev igår så börjae vi med löpning kl 18.15, och ja det var tufft! Vi skulle springa 6 varv runt fotbollsplanen och hela tiden ligga på 80% och komma runt på 70 sek. Det låter säkert inte jobbigt, men det var det! Det var länge sen jag sprang intervaller på det sättet, men jag låg bland de 5 bästa hela tiden och jag är nöjd över min insatts! :) Vi gick sedan in och körde styrketräning, plankan! Har ni hört talas om plankan? Det är en magövning både för framsidan av magen, sidan av magen och även ryggen. Vi började med 30 sek framsida mage, 30 sek sida av mage och 30 sek rygg. Sedan blev det 1 min framsida av mage som vi avslutade med. Vi hann inte köra så mycket styrke träning eftersom att vi skulle gå in planen och börja fotbollsträningen. Fotbolls träningen bestods av passningsövningar och sedan spelade vi de sista 30 min macth. Det var riktigt skönt att träna igen!

I helgen har vi ingen fotbollsträning eftersom att vi ska vara med i NTcupen. Jag hinner dock inte åka och kolla! Men jag önskar Lindö FF lycka till, jag hejar på er! :)

Vi hörs i morgon !
Ha en fortsatt trevlig dag!

KRAM Erica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0