Box/kick!

Just nu sitter Malin på flyget ner till Dominikanska Republiken och Moa är flitig som vanlig! Själv ska jag iväg och köra kick/Box och jag är sjukt taggad inför det! Det bästa är när man har mjölksyra i hela kroppen och det får man verkligen utav kick/box! Visst det var ett tag sen jag körde det, tror det var i 3:an i gymnasiet men jag antar att passet som var i gymnasiet inte är alls lika hårt som det jag ska på idag!
Skulle tränat fotboll ikväll men hade ingen bil.

Igår körde Moa och jag zumba! Så jäkla roligt och inte minst sagt skönt! Man kan inte alltid bara köra gym nästan alla dagar i veckan utan även andra typer av träning också! Och zumba är ett bra tränings alternativ!

Jag önskar alla en riktigt trevlig kväll så hörs vi i morgon! Då ska jag berätta om hur passet var!

Love, PiffPuffOMoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0