lets zumba!

Hem kommen för en stund sedan och kört zumba med Erica!! även Hanna och Fia var med idag! riktigt roligt!! Jag och Erica gick upp och körde lite tricepes efteråt också. Dagens zumba pass var jätte roligt och väldigt jobbigt. Helgens onyttigheter behövdes tas bort lite, så det kändes väldigt skönt efter åt. Eftersom Malin är i Caribien så är jag och Erica själv just nu! Så himla fuskigt... I morgon blir det förhoppningsvis Kick Box! som Erica körde själv förra veckan, hon hade tydligen en jäkla träningsvärk så att jag ser verkligen fram emot passet!
Nu har jag precis ätit pasta och god kyckling! Mat är det viktigtaste när man tränar, dock inte mcdondalds o pizza varje dag;) Självklart kan man unna sig! På helgerna unnar vi oss och i veckan så äter vi mycket mat men rätt mat! Erica kör på väldigt bra med det, och jag ska bättra mig!

Erica tog en massa bilder idag! Har även en video på när Erica tränar. Ska se om jag kan få upp den :)
xoxo Moa





Svettades som bara den idag!! Sååå skööönt, men fy vad de luktar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0